Οι εργασίες συνεχίζονται για την κατασκευή του υποθαλάσσιου τούνελ των 10 δισεκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα βυθιστεί στον βυθό της Βαλτικής Θάλασσας. Μετά από τρία χρόνια εργασιών, η κοινοπραξία που αναλαμβάνει την κατασκευή της μεγαλύτερης υποθαλάσσιας συνδυασμένης οδικής και σιδηροδρομικής σήραγγας στον κόσμο, έφτασε σε ένα σημαντικό ορόσημο.
Η βυθοκόρηση για τη διαδρομή των 18 χιλιομέτρων ολοκληρώθηκε, όπου θα γίνει η πόντιση των προκατασκευασμένων τμημάτων του τούνελ.
Η κοινοπραξία “Fehmarn Belt Contractors“, αποτελούμενη από τις δανέζικες εταιρείες Boskalis και Van Oord, απομάκρυνε συνολικά 15 εκατομμύρια κυβικά μέτρα χώματος από τον βυθό της θάλασσας.
Στην αιχμή των εργασιών για τη δημιουργία της τάφρου, ο συνδυασμένος στόλος της κοινοπραξίας FBC αποτελούνταν από 70 πλοία που συμμετείχαν στη βυθοκόρηση. Ο Project Director του έργου, Bart Pröpper, ανέφερε ότι έγιναν εκτενείς βελτιώσεις σε όλα τα σκάφη για να αντιμετωπιστούν οι δύσκολοι τύποι εδάφους σε μεγάλα βάθη και να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγκαίρως.
Η εταιρεία Femern A/S, υπεύθυνη για την υλοποίηση του έργου, ανέφερε ότι η συγκεκριμένη βυθοκόρηση ήταν η μεγαλύτερη στην ιστορία της Δανίας.
Εκτιμάται ότι το πρώτο κομμάτι της σήραγγας θα βυθιστεί μέσα στο τρέχον έτος, με το έργο προϋπολογισμού 10 δισεκατομμυρίων ευρώ να έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2029
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου